Alice i underlandet

Helt enkelt kraftlös..

måste vara hettan som tar kål på mig,huh nu borde det vara strängt förbjudet att klaga men nu gör jag det lite ändå..lite föör varmt,eller!!

Jag tyckte det var så behagligt och skönt i Turkiet men det är ju skillnad när man kan ägna hela dagarna till badande och slipper alla måsten,nu är jag tillbaka till verkligheten och måste göra alla måsten som man gör när man är hemma..men i den här värmen är det banne mig inte så svängigt,får trösta mig med att jag är nog inte ensam om att känna så!


Nu ska jag bara slappa i tv soffan och titta på Alice i underlandet!



Kommentarer
Postat av: Li

Jag kan inte annat än att hålla med dig!

Dock känns det ju riktigt värdelöst att man spenderar dagarna på soffan, men HUR orkar man annat?

Sen är det matlagning och hushållssysslor för hela slanten..nej, sån här värme är klart bättre utomlands som du säger, där alla måsten inte existerar ;O)

2010-07-14 @ 10:58:14
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0