Beyond Retro har öppnat ny butik

Foto-Anka-Benderleben

Om du gillar secondhand och vintage får du inte missa nyöppnade butiken Beyond Retro Zinken, om du är i Stockholm.
Förutom 350 kvm fyllt av kläder, skor och accessoarer från förr, så kan du slå dig ner på en kopp kaffe i det gröna. (och beundrar dina shopping fynd?)
Butiken blir den tredje i Stockholm , och ligger på Brännkyrkagatan 82, som är beläget i området kring Hornsgatan på Söder.
Där hittar du även ännu fler secondhand butiker och mysiga kafeér för dig som inte har fått nog.

Kommentarer
Postat av: sara!

OMG! Om inte mamma släppar med mig dit kommer jag dö! Det där är bara så min still. Som jag alltid säger , ju större ju bättre!"

2010-07-22 @ 17:51:22
URL: http://inthephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0