Edward Maya

Hur grymt bra är inte den här låten då.. Lyssna ska du få höra!




Jag är helt frälst av den här killens musik..Love it!!

Killen är bara 24 år och har redan lyckats med enorma framgångar med sina låtar,Sommaren 2009 lanserade Maya sin första låt som artist, "Stereo Love", en låt som nådde en 2:e plats i rumänska singellistan. Senare samma år blev låten en hit över hela världen.Denna framgång följdes av konserter över hela världen, och låten toppade omgående listorna i Nederländerna, Storbrittanien och Belgien.

Min absoluta favorit låt av alla låtar just nu är (som jag skrivit förut) "Stereo Love",lyssna även på den här!!!

Jag blir helt salig varje gång jag hör den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0