IQ fiskmås

eller bara hjärnsläpp..?

Var ju så irriterad igår över att jag inte fick ut några pengar från uttagsautomaten här i Turkiet,jag såg ju hur alla andra i kön fick ut sina pengar men inte jag,hm..förstod verkligen inte varför,så prövade ikväll igen och det var likadant ,inte kan det vara något fel på kontakten med min bank 2 dagar i rad,tänkte jag och började använda hjärncellerna febrilt *ler* och som en blixt från en klar himmel kom jag på att jag har ju spärrat mitt kort för utlandsuttag,nu senast när jag fick mitt nya Visakort hemskickat,tjohooo lyckan var total när jag ringde mitt talsvar till min bank och tog bort det och det fungerade,äntligen!
Fattar inte hur jag hade glömt bort att jag hade spärrat det..

Så imorgon kväll när vi ska ut på stan för lite shopping (igen) *ler jätte stort* ska jag äntligen köpa Gucci jackorna som jag såg igårkväll,dom är fetsnygga båda två och jag kan inte välja ut bara en,så har bestämt mig för att köpa båda,lika bra det..känner mig själv och vet att jag kommer att ångra mig annars när jag kommit hem till Sverige.


Här är den 800 år gamla försvarsmuren uppe i Alanyas
fästningsklippa,det är så vackert på kvällen när den gamla
muren är belyst,älskar att titta upp på den!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0