Kommer inte ihåg om jag lagt upp någon bil...

img_6807 (MMS)

Kommer inte ihåg om jag lagt upp någon bild på magen sen min operation(bukplastiken),om inte så här är en. 23 juli blir det exakt 8 månader sen operationen och jag är så nöjd,borde ha gjort den för länge sen bara,eftersom jag såg direkt efter båda kejsarsnitten att den aldrig kommer att bli som den varit..när dom kejsarsnittade mig med båda tjejerna (med 11 månaders mellanrum) så skar dom sönder bukmusklerna och sen så fick jag som en liten "midjeväska" som putade ut och när jag satt ner så blev det som en hängande liten påse..inte så uppskattat av mig..! Nu när jag har allt det där bakom mig och allt har läkt fint (förutom naveln men den kommer att bli bra med tiden,måste få några kortisonsprutor i den bara) så är jag så nöjd och glad,tur att det finns duktiga Plastikkirurger.Jag kan varmt rekomendera min,om du funderar på någon slags operation,min kirurg heter Magnus Hober och driver/äger Improva Plastikklinik i Stockholm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0