plankstek till middag

Känns som jag bott in mig i mina solglasögon och cowboyhatten..



Ikväll är det sista kvällen för oss här,imorgonkväll ger vi oss av hemåt härifrån Turkiet,booo men jag ska villigt erkänna att det är dubbla känslor,en stor del av mig vill hem självklart men den andra delen vill gärna stanna här i 1-2 veckor till..ja ja det får bli en annan gång det!

Ikväll ska vi ut på stan och äta middag,det har ju blivit en hel del middagar här på hotellet eftersom det var halvpension vi bokade men nu har vi bestämt att vi ska äta plankstek hela familjen,alla är tydligen sugna på det ikväll..

Jag har packat alla mina kläder och saker färdigt,känns skönt att ha gjort det eftersom vi ska checka ut från rummet senast 12 imorgon på dagen men då har man ju ingen lust att stå med det,när man vill schteeka dom sista soltimmarna,får hoppas att vädret är lika bra hemma som det varit under tiden jag varit här,så jag kan iallafall ens försöka att behålla en del av brännan..hm..hoppas hoppas!

Är det någon som vet hur det kommer att vara vädermässigt hemma i Sverige under helgen och nästa vecka??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0