Shall i be blond ??

Min fråga nu är..

Ska jag bli blond igen?

Efter Turkiet semestern så har mitt hår ljusnat en hel del och botten är väldigt ljus,så ska jag bli blond igen har jag världens chans nu..men jag är ju såå kluven,kan inte bestämma mig.

Vad tycker du?

Jag är ju egentligen blond och har alltid varit en,vad ska jag säga "riktig blondin" och då menar jag inte "äkta" utan har förstärkt mitt blonda med ljusa slingor men det jag menar med "riktig blondin" är att jag har alltid sett mig själv som blondin och det har varit helt uteslutet att vara något annat än det..men sen så för snat 3 år sen så blev jag allt mer nyfiken på att pröva bli mörk,så tillslut tog jag mod till mig och sa till min frisör Maja (som jag hade då,nu har hon tyvär flyttat,booo) att nu kör vi,nu ska jag bli mörk!! Så sagt och gjort så färgade hon det.
Till min egen stora förvåning så kändes det helt naturligt och jag trivdes i det från första stund,wow helt amazing för att vara mig.. jag som alltid skulle vara blond!

Så nu sitter jag här snart 3 år senare och funderar på att pröva bli blond igen..huhuuuuu,vågar jag för jag trivs ju som mörk men jag vet ju att jag trivs som blond också..så jag har ett dilemma!!!

Please,help me!!

Vad tycker du?

 



Eller ska jag färga det lite åt det här hållet??

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske nåt helt nytt?

2010-07-22 @ 14:32:48
Postat av: Jenni

Jag tycker du ska vara mörkhårig, du är fin i båda men jag tycker att du ska vara mörkhårig. KRAM.

2010-07-22 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0