Sista bilderna och inlägget från Turkiet

eftersom vi lämnar rummet redan efter frukosten imorgon och kommer jag att packa ner datorn..så nästa inlägg gör jag hemifrån.

Vi hade en toppen kväll ikväll,sista middagen på Queen's Garden och en sista shoppingvända..några enstaka grejer som skulle inhandlas..samma visa varje gång,springer in i det sista (ja inte lider jag av det *ler*).

Vi avslutade kvällen på hotellets bar med Happy hour vända..köp en drink och få 2!! Typiskt oss att missa det och upptäcka det sista kvällen!!



utanför vårat hotell,innan vi åkte in till stan


megameny på Queen's garden


här är Dj båset på Queen's Garden,ball va!


avslutningsmiddag som man kan se är Plankstek,ser kanske inte så aptitligt ut men smaken var
desto bättre!

See you soon!

Kommentarer
Postat av: Sara!

Hej Pia!

Hoppas att ni hade en skön semester i Turkiet.



Men jag undrar om en sak , det här med annons som du har uppe i början av rutan. Hur får man det till sin blogg! Jag såg det på blogvärde.se men kostar det något?

2010-07-10 @ 17:16:19
URL: http://inthephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0