Tävlings info.

Tack söta du som orkar kommentera,jätte kul varje gång jag öppnar min blogg och ser att du engagerat dig,jätte kul.Det är kommentarerna som gör att man orkar blogga vidare!


Som sagt så lägger jag inte ut kommentarerna till tävlingen förrän den är avslutad och har jag inte fått tillräckligt många som är intresserade till 31/7 kl.23.00 förlänger jag tävlingen lite till och med anledning av att jag vill att så många som möjligt ska kunna vara med,för priserna är inte dåliga (måste säga att dom är jättefina)..


Så kom igen..skriv en kommentar där du gissar vad det är och skriver sen en kommentar med en beskrivning max 25 ord på varför du ska ha en av dessa prylar,glöm heller inte att kommentera om båda sakerna för sig (självklart går det att skriva på samma kommentar men då blir det 2 beskrivningar i en och samma kommentar) om du vill ha chans på båda!!



Puss till er som engagerar er,tack!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jättekul id'e med en tävling.

2010-07-30 @ 18:46:25
Postat av: Li

vilken rolig ide, synd att jag missade den för plånboken var jättesnygg- men vänta nu,betyder inte det att jag kanske måste åka till turkiet själv och köpa en? ;O)

2010-08-04 @ 09:30:41
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0