Gucci Gucci Prada..

Internet strular..

Lite lätt irriterande när internet strular och är segt som sjutton,grr..om det nu var enda problemet,så vore det bra men det är det ju självklart inte,ikväll när vi var ute på stan och hade käkat en god middag skulle vi sen gå runt och titta i alla dessa hundratals butiker och i en av alla dessa butiker hittar jag så grymt snygga Gucci jackor,så jag bara dööör och självklart så skulle jag köpa 2 av dessa och går till en bankomat här..och får jag ut några pengar då,neeeej inte ett sketet korv öre,så går till flera olika automater och prövar,icke sa nicke då,blev inga pengar,booo.

Förstår inte problemet,för pengar finns på kontot (ja det är ju föruttsättningen för att det ska fungera,det vet jag),jag kan bara komma på två olika cenarion och det första är att det inte är någon kontakt med min bank eller sen att mitt visakort blivit avmagnetiserat..typiskt när man verkligen hittat något man bara vill ha!!

Jag som ville få med mig jackorna ikväll men tydligen får det bli en annan kväll då jag löst mitt problem.
När jag köpt jackorna ska jag lägga upp bilder på båda,jag bara älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0