Såg Markoolio vid Strömma Kanal

Agerat Pias Taxibolag..

så har ännu en dag passerat i mitt liv..

Idag har jag som sagt eller skrivet agerat lite taxibolag *blink blink*,nä men skämt å sido så körde jag Linn (min dotter) till Stavsnäs,hon skulle till sin kompis landställe på Runmarö,så dom hämtade henne vid Stavsnäs brygga med sin båt.

På hemvägen sen så stannade jag och Hanna (min andra dotter) vid Strömma kanal och åt lite sen lunch,jätte mysigt!

När vi precis hade satt oss ner vid Strömma Krog & Kanalbar så upptäckte vi att vi precis satt oss ner vid bordet brevid Markoolio,helt otroligt egentligen..eftersom jag och tjejerna precis på väg ut mot Stavsnäs pratade om honom,så efter en stund sitter vi vid bordet brevid..hm.

När jag såg honom,kom jag på att han ska bli pappa snart..det kunde man se på hans flickvän Jessica som satt mittemot honom och såg alldeles höggravid ut,dom var så söta!

Tog några bilder idag..men ingen på Markoolio,då Hanna hade typ dött av sin pinsamma mamma,om jag hade gått fram,men var ju bra sugen!










Snipp snapp tut (ha ha haaaa) så var dagen slut..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0