Första dagen på resten av mitt liv..





Helt underbart att starta dagen på det sättet,så Helena (min kompis) som jag alltid går med och jag bestämde att vi går även imorgon bitti,så fort jag bara kommit hem från nattpasset.

Tyvär har det inte blivit någon form av träning för min del i sommar,boooo..så något måste jag ju göra iallafall och promenader är ju faktiskt ett toppen alternativ.

Nu när hösten närmar sig (fyyy för att jag säger så) vare sig jag vill eller inte,så finns det positiva saker att se fram emot b.l.a. min träning som jag ska dra igång med så fort bara semestern är över,jag älskar att träna och mår egentligen som bäst när jag tränar,så förstår inte hur jag kommit av mig i sommar..huhuuu läskig tanke att hur lätt man blir slö och bekväm,nä usch gillar inte det,så då återstår det bara ett alternativ att sätta igång och det fortast möjligt!!

Kommentarer
Postat av: Li

åh, i know that feeling.

Sambon försöker mana mig ut och springa (som jag brukar? brukar mer eller mindre iaf) men jag nappar inte riktigt..

Sommarslö räcker upp handen

=O)

2010-07-21 @ 18:37:47
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0