thestudio.se

Annorlunda telefonsamtal


Det ringde en kille till mig igår och presenterade sig som Anders och sa att han ringde från The Studio.Han ringde för att bjuda in mig till en såkallad "Modell för en dag".
Självklart blev jag misstänksam..Var ligger haken i det här,tänkte jag..så jag frågade honom:vad är haken i det här nu då?

Han: Ja a du,det har jag också funderat över men det finns ingen.Det vi gör är att bjuda in dig och någon eller några av dina vänner på att få prova på "Modell för en dag" gratis,du är inte bunden till något alls.Vi sminkar dig/er och fotograferar er och om ni sen är nöjda med en eller flera bilder så kan ni köpa dom ni gillar och även sminket kan man köpa om man vill det.Thats it,sa han..så ingen hake! 

Jag tyckte att det lät som en rolig grej att kunna göra,självklart så kikade jag in på deras hemsida under telefonsamtalet och tyckte att det såg seriöst ut,så jag bokade in 10 September kl.16.00 och då får jag ta med mig 2 personer,så min tanke nu är att fråga om det är någon som är intresserad av att följa med mig?

Skicka en kommentar om du vill följa med,är det många som är intresserade så får jag dra lott och på det sättet välja ut 1-2 som följer med mig.
Jag tar inte emot anmälan av barn,då jag inte kan ansvara för någon annans barn!

Så det här gäller bara myndiga personer!

Titta in på deras hemsida,så ser du vad det innebär..sidan heter (klicka här till höger på den blå texten )→ thestudio.se

Jag tyckte att det kunde vara en väldigt kul och annorlunda grej!





Kommentarer
Postat av: Inger

Jajajajaja!!!!

2010-07-23 @ 15:33:15
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/
Postat av: Laila Bruna

Jag e med :)

2010-07-24 @ 14:41:00
Postat av: Jenni

Jag vill jättegärna vara med.

2010-07-24 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0