Märkesgrejer-Tävling



Idag startar jag en tävling på 2 märkesgrejer från Turkiet.Du gissar och skriver sen en kommentar med en beskrivning på varför du ska ha en av dessa prylar.

Jag kan ge 2 ledtrådar på vad det är..

Den ena har med tid och göra och det andra har med pengar att göra..inte så svårt att gissa,eller hur!

Du kan redan nu börja gissa på vad det är och skriv sen en kommentar om vad du tror att det är och beskriv med med max 25 ord varför just du ska ha en av dessa..

Den bästa beskrivningen vinner och om du gissat rätt (självklart)!

Jag publicerar inga kommentarer förrän tävlingen är avslutad.
Tävlingen avslutas 31/7 kl. 23.00





Kommentarer
Postat av: Laila Bruna

Klocka / tiden är den enda rättvisa som finns för alla gäller att förvalta den rätt bara. På sin familj och sina vänner som du <3

2010-07-28 @ 10:17:50
Postat av: Laila Bruna

Plånbok / pengar i den underlättar och gör en liv mycket enklare absolut, men köpa lyckan och sanna vänner går inte. Dom förtjänar man när man är en sann vänn och ärlig medmänniska <3

2010-07-28 @ 10:23:00
Postat av: Jenni

Hej! Jag gissar på klocka och plånbok. Jag vill vinna för jag älskar nya fräsha saker, och som dessutom är inköpta av ett modeorakel är toppen.

2010-07-28 @ 18:06:02
Postat av: Jenni

Hej! Skickar från iphonen, blir så konstigt då vet inte om det kom fram. Plånbok och klocka. Älskar nya fräscha saker som dessutom är inköpta av ett modeorakel är toppen.

2010-07-28 @ 18:10:15
Postat av: Sara!

Jag tror att det är en plånbok och en klocka. Och jag vet faktiskt inte varför jag skulle ha en sån. Min plånbock är sliten och min klocka snart för liten. Men sen så tycker jag det bara är kul att delta i tävlingar!

2010-07-28 @ 18:24:54
URL: http://inthephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0