So happy for my Gucci

Big time shopping

Stortrivs som fisken i vattnet här i Turkiet,har inte tröttnat på sol & bad än,så ska se till att njuta av dom 5 sista soldagarna här,innan det sen bär av hemmåt igen.
Samtidigt när jag ändå vet att jag snart måste hem igen,så tillåter jag mig själv att börja sakna mina små pälsänglar där hemma,så nu känner jag ändå att 2 veckor i Turkiet inte alls är dumt men att få komma hem igen är inte heller så dumt..borta bra men hemma bäst!

Ikväll tog vi en promenad in till stan som vi gjort nästan varje kväll,shopping time och jag köpte äntligen Gucci jackorna jag såg för några kvällar sen
(har inte hunnit fota dom än men ska försöka göra det snart),jag köpte även en snygg Adidasdress som jag kan ha att träna i hemma eller bara ha den till vardags hemma,den var inte en sån där vanlig tråkig modell som man kan se lite här och var,utan den här varianten har jag inte sett innan..me like!! Jag köpte även en Gucciscarves som jag kan ha till hösten sen när kylan börjar göra sig påminnd,burr..

Måste bara säga det igen,det är helt sjuukt bra och fina grejer man hittar här (ja sen finns det även skit också men det köper man ju självfallet inte *fniss fniss*),det är ett shoppingparadis här i Alanya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0