Nikita jeans

Shoppat lite igen..

Ikväll har vi haft en rätt lugn kväll,ätit middag här på hotellet och efter så stannade Linn och Lasse (min dotter & man) på hotellet för att kolla på matchen mellan Holland & Uruguai,då passade Hanna och jag på att smita iväg på en liten shoppingrunda.
Jag köpte 2 långa Lyle & Scott skjortor till mig själv och ett par Adidascapri träningsbyxor.Jag har handlat väldigt mycket fina grejer härifrån,så det ska bli kul att få packa upp allt sen när jag kommit hem och kolla igenom vad jag egentligen fått med mig..*ler*,igår kväll köpte jag ett par baggyjeans också i märket Nikita.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi sånna har jag haft länge....jättesköna=)

2010-07-07 @ 10:15:38
Postat av: Anonym

du borde köpa något från turkiet och lotta ut här på bloggen;)

2010-07-07 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0