Min favorit författare är denise rudberg!

Avkoppling på högnivå

Det är rätt varmt här i Turkiet så man orkar inte göra så mycket mer än att sola och bada,jag vet inte hur många gånger per dag jag springer ner och badar..många dopp blir det iallafall,orkar inte ligga still typ mer än max 10-15 minuter då man nästan fått värmeslag *huh*,så här i Turkiet kan man precis inte anklaga mig för att vara badkruka..

Efter några timmar så orkar jag inte ligga i solen så då brukar jag sätta mig under parasollen i skugga och läsa,avkopplande!
På grund av värmen har jag inte orkat sträckläsa så mycket,så första boken Lyckans hjul som jag hade med mig tog några dagar att läsa och nu har jag haft läspaus i någon dag men nu har jag påbörjat min andra bok Alla var där,älskar att läsa och grotta in mig i bokens värld men det värsta är ju sen när boken närmar sig slutet,om man hittat en bok man verkligen gillar.

Jag kan varm rekomendera Lyckans hjul (författare: Kajsa Ingemarsson) till dig som inte läst den!

Min absoluta favorit författare är Denise Rudberg,tyvär har jag läst ut alla hennes böcker så väntar på att hennes nästa bok ska komma ut!!
Du som inte läst hennes böcker säger jag bara gör det!!! Börja med hennes första eftersom det är samma personer det handlar om men böckerna är ändå fristående!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0