Börjar bli inställd på att åka hem..

Dagen började med en mulen himmel men vi tog vårat pick och pack ändå och gick ner våra 50 meter till Kleopatrastranden,inte ska man bli lurad och tro att solen inte tar..det gör den,så vi lade oss där och trotsade molnen och det tog inte lång stund förrän alla moln var som bortblåsta och ännu en dag med klarblåhimmel.

Jag förstår inte att vi alltid lyckas att få så otroligt fint väder varje gång vi besöker Turkiet,den här resan blev min 12:e resa hit och det har bara regnat en dag av alla dessa gånger jag varit här,så när man bokar en resa hit kan man nästan med all säkerhet veta att man garanterat får sol & varme,även denna gång blev det så..nu ska man ju inte ropa HEJ förrän man är över ån men troligtvis så slipper vi regn,även den här resan!
Våran hemresa närmar sig med stormsteg,boooo på fredag kväll sent flyger vi hem,som man säger så har allting ett slut,även den här semestertrippen!!

Nu börjar jag bli rätt inställd på att åka hem snart så det ska självfallet bli skönt att få komma hem till sitt eget *Hem ljuva hem*  *Borta bra men hemma bäst* är det inte så!!
Även om man sen ganska snabbt efter att man kommit hem börjar tråna efter en ny resa,jag älskar att resa,det är väl ändå en av livets höjd punkter att få göra det,jag kommer aldrig att sluta vilja resa,tvärtom blir det nog bara fler och fler!

Iallafall så har dagen varit underbar med sol och bad,nu boostar vi det sista på våran bränna som vi fått här under 2 veckorstid,nu har i 2 soldagar kvar innan vi tar vårt pick och pack och kommer hem!!

Nä,nu ska jag studsa in i duschen för strax ska vi äta middag.
Har tyvär inte tagit en enda bild idag men ska ta några ikväll som jag lägger upp här sen senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0