Älskar mitt nya halsband som jag beställde...

img_1272 (MMS)

Älskar mitt nya halsband som jag beställde av Teresa,den är handgjord och är i silver,nu syns tyvär inte kedjan på bilden men det är en lång kedja till.Som jag sa så kan du beställa ett eget fint smycke,Teresa gör på beställning och vill du så kan du rita en mall själv eller ha en egen ide om hur du vill ha just ditt smycke.Priset varierar som sagt beroende på vad du beställer och hur stort.Mitt hjärta är stort med en rätt kraftig kedja till,så den går på 1000 kr om du vill ha i den storleken som min! Än en gång Tack Teresa! Kommer att lägga upp Teresas mailadress under morgondagen för den som vill beställa ett eget unikt smycke!


Kommentarer
Postat av: Li

fint =O)

2010-06-20 @ 13:12:51
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0