ännu en dag med sol

God Morgon

Åh
vad trött man kan vara..ändå har jag sovit i ca 8 timmar *gäspar*,kaffet borde göra mig piggare snart *små ler*.

Dagen kommer att vara fullspäckad,bokat en tid till frisören för att tvätta och föna till det lite snyggt,jag är ju helt makalöst usel på att göra i ordning mitt eget hår,ingen fantasi..så överlämnar det glatt till dom som gör det så mycket bättre än mig *nickar och instämmer själv*.

Ikväll ska vi på fest,då våran kompis fyller 40 år och då är det ju lite kul att vara extra fin i håret.

Efter salongs besöket tar jag min raket och bränner raka vägen mot Uppsala,min yngsta dotter ska tävla i Cheerleading hela dagen,ska bli jätte kul att få se dom in action med tävlingsnerver och allt vad det innebär..

När det är slut så bränner jag hem igen för att byta om..*vet inte ens vad jag ska ta på mig,gulp* och sen är det dax att ta på sig dansskorna och åka vidare..

Sammanfattningsvis så kommer det att vara en hektisk men trevlig lördag!

Nä nu ska jag kasta i mig lite frukost och dricka en till mugg kaffe och sen ska jag bege mig till salongen.

Ha en toppen dag i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0