Det var en gång en brud..som stod väldigt ...

img_6807 (MMS)

Det var en gång en brud..som stod väldigt nervös vid porten här..bröllopsklockorna ringde och året var 1999.05.22..! Oops vad tiden gått,har inte varit till den här kyrkan sen dess..pinsamt,för vi åker hit flera gånger varje år och bara strosar runt och äter eller fikar,så idag tyckte jag att det var dax,får se till att det inte går lika lång tid emellan till nästa besök! Vem vet kanske får jag en dag gå på ett bröllop här,där jag själv inte ska stå brud,har ju systerdöttrar och egna tjejer som förhoppningsvis gifter sig någon dag,men det e klart,dom kanske inte väljer Tyresö kyrka.men hoppas kan man ju alltid göra *blink blink*!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Det var ett mycket fint och trevligt bröllop, minns det som i går fast det har gått 11 år. Förlåt att jag är så dålig på att kommentera, men jag läser allt du skriver. KRAM.

2010-06-10 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0