Familjen Bodelson..

Hej och hå..

Ännu en kväll ute på stan men första kvällen vi åt middag ute på restaurang,faktiskt heeelt otroligt för att vara familjen Bodelson..

Vi bor på ett kanon hotell om jag får säga så..och här är det grymt fräsch mat både till frukost och middag (vi köpte halvpension,så frukost & middag ingår) så vi har bara ätit på hotellet,ja förutom luncherna då som vi ätiti på olika ställen varje dag..men ikväll gick vi en promenad till hamnen och åt på en av restaurangerna där,jätte mysigt och gott även där men det blir ju lite knasigt då vi redan betalat för alla middagar här på hotellet,ja ja man får ta den smällen några kvällar,har man semester så har man..ogillar att snåla när man är på semester!

Livet är för kort för att räkna korvören..!
(Menar inte att jag underskattar pengar men man lever bara en gång (vad vi vet) så ingen mening med att spara pengar i hög bara..när man kan njuta av livet!!)

Det jag menade med att var heelt otroligt att vi åt middag ute på restaurang var att jag och min familj gillar egentligen inte allinclusive,där man i stort sett indirekt blir tvingad till att äta inom samma restaurang/restauranger varje kväll,vi vill nämligen uppleva olika restauranger men som jag sa så är vårat hotell grymt bra på att tillaga fräsch mat,så vi har känt att det varit mer än okej att äta på samma ställe några kvällar i rad..

Intresseklubben antecknar..eller hur *blink blink*! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0