Finns det mans App också..

Tydligen finns det Appar för det mesta..

Hade min kompis Jenni på besök igår och vi satt och pratade om ditt och datt,sen kom vi in på mens snack,ha ha haaaa typiskt tjejer..iallafall så berättade hon om en App till Iphonen som heter menskoll,what? vad är det..?

Jo,det är en App som har koll på dina nuvarande och kommande mensdatum,ägglossning och fertila dagar (för den som vill bli med barn,själv är jag färdig med det *ler*),ditt humör och dina symptom..Helt otroligt va!!

Passar bra för mig,som nuförtiden är slarvig med att skriva ner datumen,känns inte lika viktigt längre och den kommer ju oavsett..hädanefter kommer jag att ha råkoll!

Du som har en Iphone och har samma problem som jag att komma ihåg att skriva ner när det är dax,eller bara vill ha råkoll,så prova den här gratis Appen,den verkar toppen!

Tack Jenni för tipset!!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha, du är rolig du. Kul att jag kunde ge dig ett tips. Annars har du så mycket fyndiga tips att ge mig på hemsidor och shopping o.sv. KRAM.

2010-06-15 @ 15:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0