Fotbolls VM 2010

Fotbolls VM

Måste villigt erkänna att jag inte är så där fasansfullt intresserad av fotboll,men är det VM så är det ju rätt kul att titta och skulle Sverige ha varit med,så hade jag tyckt att det var skoj och stämningsfullt att titta på,men eftersom då Sverige inte kom med så känns det lite halvmeningslöst,men jag kommer självfallet att titta på vissa matcher.

Något jag sitter och irriterar mig på är dom förbannat jobbiga tutorna dom blåser i konstant,gaah jag skulle typ vara halvdöv om jag vore där live,undrar om man vänjer sig vid tutorna..eller vad tror du?

Nästa gång det är VM blir ju då som alla vet 2014 och det kommer att vara i Brasilien,vad kommer dom att köra med där under matcherna,sambatrummor kanske? Ja tror att isånnafall så är det ju 100 gånger bättre än dom här tutorna som dom blåser i för kung och fosterland..hatar dessa tutuor!!!








Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha, du är rolig. Jag gillar inte heller tutor. Störande faktiskt.

2010-06-13 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0