Solkräm kan öka risken för hudcancer..

Sista timmarna

är på G nu på jobbet sen är det semester..det ska bli såå skönt att bara få komma bort,slippa städa,tvätta,laga mat och allt vad man nu gör på rutin dagligen.

Har inte hunnit få känslan av att vi ska resa bort än..men det kommer nog när ví väl står där på Arlanda med all packning.

Imorgon blir det full speed från det att jag kliver av mitt pass,har massor att uträtta som jag inte hunnit med än,huh!

Jag har ju iförsig halva fredagen på mig också,eftersom vi inte åker förrän på kvällen,skönt!

Hörde idag att solkräm kan öka risken för hudcancer,ja inte blir jag förvånad precis..men jag tänker då defenitivt inte sola utan heller..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0