Har inte en enda tatuering..än,om jag ens någonsin kommer att ha en?




Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag är inte heller så mycket för tatueringar, men kan tycka att vissa nätta tatueringar kan vara fina. På killar kan jag tycka att intatuerade barnnamn är fint. KRAM.

2010-06-14 @ 15:44:27
Postat av: Sophia ! :)

hej moster! En sån där tatuering skulle nog passa dig jätte bra, skulle vara superfint! Jag lovar dig att om du gör 1 tatuering någon gång, då är du fast haha! Då kommer du att vilja ha fler, kanske inte stora men du kommer nog vilja ha nånting mer sen, jag tycker det är så himla fint med tatueringar, om det är fina!! inga sånna där skämt tatueringar osv, men typ texter som betyder nånting det är oxå jätte fint. Och det roliga är ju att varje tatuering står för nånting :) ganska roligt ändå! Hoppas allt är bra med er, pusss

2010-06-14 @ 15:58:34
Postat av: Li

Jag valde att sätta min lite högre än skuldrorna, för jag vill kunna gömma den och då använder jag håret för att göra det =O)

Jag tycker inte alltid att det passar med tatueringar, men det är ju jag.

Det enda som är synd med min tatuering är att jag inte prioriterat att fylla i den, så den är ganska blek nu (svart o hudfärgad) men att fylla i den skulle nästan kosta lika mkt som när jag gjorde den!

Vi får se.

Tatueringen på bilden var verkligen söt!

2010-06-14 @ 20:03:33
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0