Idag var jag,tjejerna och min kompis Ingel...

img_6807 (MMS)

Idag var jag,tjejerna och min kompis Ingela till Farsta C en sväng.Börjar få lite bikinipanik..för dom jag har är inte det jag vill ha,hm..typiskt tjejer va! Det värsta av allt är att jag absolut inte hittade en enda jag gillade,oops nu får jag ännu mer panik,känner att tiden inte räcker till,för imorgon jobbar jag 24 timmar och när jag slutar mitt pass på torsdag har jag fullspäckat schema..det ska packas,städas,fixas nya naglar,handla mat ( ja det låter konstigt när vi ska resa bort,men min kompis Ingela ska bo hos oss i 2 veckor för hon ska ta hand om vårat minizoo och huset,visst har jag en toppen vän som ställer upp!! Så ska handla lite så att Ingela och djuren inte svälter här,hi hi hiiiiii ) Som du kanske märker så fick det bli sallad till lunch,skadar inte precis..och sen har jag ju som sagt dille på sallader.Shit jag har fortfarande inte förstått att när jag ska få tid över till att hinna hitta en ny bikini,inser att jag nog är lite sent ute..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0