I'm a live

Usel uppdatering..

Sorry
my name is Björn Borg..närå skämt å sido *blink blink*,jag har jobbat 3 nätter på rad så har knappt tagit i min dator,men nu är jag ledig ända fram till måndag,tjohooo känns riktigt nice *ler stort*,samtidigt så trivs jag så bra med mitt jobb så jag har inga problem att jobba extra gör det mer än gärna.

Igår var jag ledig i några timmar på dagen men och då passade jag på att göra några ärenden på stan och så träffade jag mina väninnor Laila & Teresa,vi åt en toppengod räksallad,mums..har fått dille på olika sallader och speciellt räksallad,skulle kunna äta det varje dag.

Teresa hade med sig halsbandet som jag beställde av henne för någon vecka sen,ååh det blev såå fint,älskar det så mycket,där kan vi snacka konstverk,Teresa är superduktig på att göra en massa olika smycken så det är bara till att maila in eran beställning om du vill ha ett unikt smycke.Jag lägger upp en bild på mitt halsband och även mailadressen till Teresa senare,nu ska jag åka och hämta pass som vi beställde förra veckan.

Så hörs igen om en stund,lägger upp ett videoklipp på Milo också när jag kommer hem!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0