Lagom till bröllopet åkte vi hem för att b...

img_3658 (MMS)

Lagom till bröllopet åkte vi hem för att bänka oss på första parkett,för det är ju ändå dagens sanning att helt klart så ser man bäst från sin egen tv,då får man se allt men underbart ändå att få uppleva den här dagen live med all stämning som verkligen infunnit sig.För att fira lite extra skålade vi med mousserande jordgubbsvin när vi kom hem.I skrivande stund sitter vi bänkade framför tv:n och tittar på middagsbanketten,kul att titta på alla kungligheter! Som sagt så lär det dröja innan vi får uppleva något liknande!!


Kommentarer
Postat av: Li

Jag tror faktiskt jag skulle vilja anlita dig som heminrednings makeover ansvarig! Du har så otroligt bra smak!!! Bilderna du lägger ut är så vackra överlag, och de ser ut att komma från en "hemtidning".

Just i detta inlägg är det dem vackra glasen jag fastnar för! Var har du köpt dem?

Ja,eller så är det innehållet i dem som inte heller verkar så fel ;O)

2010-06-20 @ 13:12:03
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0