Min svärmor är grymt duktig på måla,vi var...

img_6807 (MMS)

Min svärmor är grymt duktig på måla,vi var där som sagt igår och fikade,då tittade vi igenom en hel hög med akvarell målningar hon gjort under årens gång,tex den du ser på bild här.. och den hade hon tänkt att kasta  *höjer mina ögonbryn*,då hon inte var riktigt nöjd med målningen..! Va hur är det möjligt,skulle jag ha fått till en sån grymt bra målning som svärmor gjort hade jag jublat,med andra ord så är jag usel på att både rita och måla. en 4 åring ritar bättre än vad jag gör och då överdriver jag inte! Men sen är det väl så att som konstnär så ser man saker eller i det här fallet målningar med andra ögon än vad en vanlig människa gör,dom är ju proffs! Oavsett vad svärmor tycker så tycker jag att målningen är grym,eller hur!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Hon är grym! Peppa henne att ha ett vernisage.

2010-06-13 @ 21:40:21
Postat av: Li

Ja, din svärmor verkar ha en konstnärlig ådra. Men det är väl så att man alltid är sin hårdaste kritiker.

Snyggt räddat, båda konstverken! =O)

2010-06-14 @ 20:05:30
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0