Prins Milo

Kan man bli arg på den här lilla krabaten..





jo då..

Milo har varit ute på baksidan i lina nästan hela dagen,han verkligen stortrivs nu när han börjat vänja sig vid att vara ute (han var lite rädd i början),men till slut var det dax att plocka in honom och vad gör han då..han får dåndimpen och jagar en liten sketen fluga,han fått span på i fönsterbläcket.
Han är inte så smidig än som han gärna vill påskina..och vad gör han,jo han hoppar upp på fönstret och hoppas kunna fånga sin lilla fluga,vilket han gör..men tyvär får han inte bara med sig flugan,utan drar ner även min fina höga ljusstake som jag fått av kära syster i födelsedagspresent,booo...borde ha förutspått att han skulle göra det förr eller senare.

Lätt att vara efterklok,eller hur!

Iallafall så blev jag arg på honom,oops..inte något han är så van vid precis men nu blev jag det och jag kan säga att han verkade förstå att han gjort något som inte var så bra,för han satt och skämdes ett bra tag.

Självklart fick jag lite dåligt samvete men tror att det ändå är viktigt att signalera när han gör något dumt,även om det inte var meningen..

Som  tur är så verkar varken Milo eller jag vara långsinta av oss..skönt!

Kommentarer
Postat av: Li

Förstår hur svårt det är att bli arg på de små söta!

Var kattvakt till syrrans sötnos förr och hon hade ner min blomkruka genom att vara klumpig, ska inte katter vara smidiga? SÅ tillsist fick jag spruta vatten på henne så hon skulle ge f** i att klättra på blombrädan-det var det enda som funka, men det var så svårt! =O)

2010-06-21 @ 09:20:25
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0