Sällan arg men idag brast det..

Shit..

Idag fick jag dåndimpen här hemma,om jag säger så här..livet med tonåringar är inte lätt!!

Det är ytterst sällan min bägare rinner över men idag gjorde det,jag lovar..stackars alla grannar som hörde mitt utbrott,sorry!!

Jag ska inte gå in på detaljer men alla ni tonårsföräldrar vet nog vad jag pratar om..!

Så här efteråt så självklart kan man tycka att jag tog i men just då så kände jag verkligen att det tyvär var enda utvägen för att få berörda att förstå allvaret i det man säger gäller,men nu är stridsyxan nergrävd här hemma och alla är överrens,ibland kan man behöva rensa luften!!



Kommentarer
Postat av: Inger

Vi hörde inte ett dugg här, så du behöver inte vara orolig ;)



Det behöver inte bara vara tonåringar man får dåndimpen på, "tweenies går lika bra"....

2010-06-22 @ 21:56:38
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0