Hamambad

Lärde jag mig av gårdagens misstag..

inte om jag tittar i spegeln iallafall,ser ännu rödare ut idag,boo.
Ändå sprang jag iväg efter frukosten idag och köpte faktor 30 och solade bara några få timmar sen låg jag under parasoll och bara mös,ändå lyckas jag med konststycket att bränna mig ytterligare.

Idag var Lasse (min man) och jag iväg på äkta Turkiskt Hamam bad,tjejerna valde att stanna på hotellet och bada vidare under tiden,skönt med tonåringar måste jag erkänna,vill dom inte haka på det vi ska göra så reder dom sig själva och är inte beroende av oss,för ingen blir ju lycklig av att bli tvingad att åka på något man inte orkar eller vill,vet ju själv hur det var när man själv var tonåring och bara ville vara..

Iallafall så var det underbart med Hamam men vad jag kände mig skitig när dom skrubbade mig med sin skrubbhandske,jag lovar att man blir äcklad av att se dessa hudkorvar som bara rullar av,då undrar man om man verkligen blir ren i duschen hemma..

Nu är man len som en babyrumpa och förhoppningsvis så får man en hållbarare solbränna,det sägs så iallafall..

Vi bor på ett toppenfräscht hotell,det är topprenoverat och smakfullt inrett och maten är bara så grymt fräscht från frukostbordet till middagsbuffen,har verkligen inget att klaga på!
Gratis internet och airkondition,vilket det annars aldrig brukar vara..inte i Turkiet iallafall.

Ikväll var jag och tjejerna på en shoppingrunda igen medan Lasse kollade på fotbolls VM,ikväll köpte jag en väska och lite annat smått & gott,har inte hunnit ta foton på grejerna jag köpt men ska göra det någon dag och visa.

Har inte hunnit ladda upp så många bilder än men här är några iallafall..



Från vårat hotell är det 50 meter till Kleopatrastranden


Grand Okan Hotell




vi har en liten hydda på hotellet där man kan få massage bl.a Thaimassage






Turkiska ölen är jättegod

Internet är så långsam för tillfället att det tar 100 år att ladda upp bilder,så får fortsätta imorgon..

Nu är det hög tid för mig att sova,go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0