Kräftmamma..

Ska nog inte ropa hej

förrän jag är över ån.. sa ju att allt är som det ska vara och att ingen hade bränt sig,hm..kan nog inte säga så nu,när några timmar hade gått efter första sol & baddagen så kan man nog säga att jag såg rätt röd ut vid övre bröstpartiet,autch jag som sa att nu har man blivit äldre och klokare,tjena..

Vi som har med oss faktor 20 och tog det väldigt lugnt,solade bara några timmar och efter lunchpausen så satte vi oss under parasollen och läste och ändå lyckas jag att bränna mig,tänk att man tydligen aldrig kan bli riktigt vuxen och förståndig.
Får lära mig av dagens misstag och sola ännu försiktigare dag 2 helt enkelt.

Dagen har gått hysteriskt fort,så rätt skönt att veta att vi har 2 veckor på oss här.
Jag njuter av varje stund,alla små saker som t.e.x böneutrop som dom har här emellanåt,jag vet inte vad det är men jag får en liten speciell känsla när jag hör det,vissa kan säkert störa sig på det men absolut inte mig,tvärtom det känns lite exotiskt och alla speciella dofter av olika slag som man kan känna här och var.

Som jag sa tidigare så är det väldigt bra shopping här i Alanya,tjejerna är helt vilda här,ja och själv är jag inte mycket bätte heller..
Ikväll köpte jag en snygg klocka och en Louis vuitton laptopväska,riktiga kap om jag får säga det själv!

Upptäckte i detta nu att klockan är massor,så nu är det hög tid att sova.
Skriver mer imorgon,ska försöka lägga upp lite bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0