ännu mera shopping

Tillbaka på hotellet

Kvällen har gått fort,precis som det gör varje dag och kväll.

Vi har ätit god Turkisk mat och gått på stan,shoppat igen..heelt omöjligt att låta bli här,vore nästan dumt att inte göra det *ler* så mycket fina kläder,skor,väskor,klockor,smycken och you name it en hel hög med allt möjligt,ja du som varit i Turkiet vet exakt vad jag pratar om.

Ikväll köpte jag Uggs,Burrberry sjal & keps,Ed Hardy t-shirts och en halmhatt,har inte hunnit ta bilder på inköpen men gör det säkerligen imorgon..

Nu ska jag ta och nanna min sköna hotellkudde som jag vill ta med mig hem..

Sov gott!




familjen ska ta ett dopp i det underbara havet på Kleopatrastranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0