ingen stress att bli brun..

Idag känns det bättre

Idag på förmiddagen hade vi lite mulet eller ska nog säga dismoln..passade oss perfekt,då 3 av 4 ser ut som kräftor *rynkar pannan* ,idag har jag varit smart och suttit under parasoll i stort sett hela dagen och bara läst,avkoppklande!


Här är boken jag läser nu,tack Jenni gumman för boken!


Hanna gumman somnade under parasollen,solen gör sitt..


Min lunch dagligen har bestått av olika sallader,idag blev det scampisallad


även en viktväktare måste få äta en glass..pistage cornetto och kaffe
efter en dag på stranden


min nya laptopväska,love it!


Här i Turkiet är det verkligen jätte fina kopior


klockan jag köpte härom kvällen


köpte en ny väska igår kväll,lär nog bli någon till..älskar väskor!

Nu är det dax för mig att studsa in i duschen och göra mig iordning för kvällen.

Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0