barn tas på allvar..

Nice med en ledig dag

Blir nästan lite förvånad själv *höjer på mina ögonbryn* över att jag ätit 2 smörgåsar till frukost,har ju inte ätit bröd på ett tag nu,jag har undvikit det medvetet..just till frukost iallafall,sen äter jag ju självklart potatis,pasta och andra kolhydrater men i mitt fall gör det ju inget om jag drar ner på dom lite iallafall och då har jag valt bort det vid frukosten.

Sitter och njuter av min lediga dag och det blir ju inte sämre av att solen skiner ute,ska strax sätta mig på baksidan i gräset med Milo,ja och själklart en kopp kaffe och bara vara..är så glad över att jag åkte och storhandlade igår,efter Linns och mitt besök hos Plastikkirurgen på Karolinska,så nu kan jag ta det lilla för en gång skull..
Besöket hos Plastikkirurgen gick smidigare än väntat,då det inte ens var någon diskussion om att det inte skulle bli någon operation,jag tror att barn tas på allvar när det är något som dom besväras av och i Linns (min dotter) fall så är det hennes högra öra som är utåtstående,så Linn har pratat ett tag nu om att hon vill göra något åt det,då hon själv känner att det besvärar henne.

Så för några veckor sen,var vi till en läkare inne i stan som skrev en remiss till Plastikkirurgen,det tog inte lång tid förrrän vi fick tid för ett besök hos dom,som vi var på igår och då bestämdes det att efter att vi kommit hem från Turkiet semestern så ska örat opereras,Linn blev självklart överlycklig att det gick igenom och så slipper hon vara borta från skolan också,då det kommer att ske under sommarlovat,rätt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0