tänk om man kunde ha semester året om..

Älskar att resa..

men vem gör inte det,det gör nog dom flesta skulle jag gissa .
Sol,bad,alla nya upplevelser och avkopplingen,att bara vara,ingen stress eller press till något alls..underbart!

Ännu en dag i solen men jag tar det väldigt lugnt som sagt,nu börjar det kännas som att huden har vant sig lite och det röda börjat övergå till brunt istället.

Solen är väldigt aggresiv känner man,vi har övergått från faktor 20 till 30 och det fungerar toppen,idag har ingen av oss bränt sig,skönt! 




På eftermiddagen efter några soltimmar satte jag mig under parasollen och mös med en kopp kaffe och min bok,läser lite då och då men man orkar inte sträckläsa i värmen precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0