Vad vill du att jag ska blogga om?

I'm a live..

men har nog kommit in i bloggtorka period,det är väl som med allt annat i livet..upp och nedgångar,men sen så har det varit rätt hektiskt med jobb och lite andra grejer som upptagit min tid,funderar på om jag ska ta en bloggpaus? Känns som det kanske är en bra ide eller har du några förslag på vad jag ska blogga om?

Ibland känns det som man ger och ger men får inte så mycket tillbaka..jag har en del läsare men tyvär så är det inte så många som orkar kommentera,ibland kan det ju vara kul om folk orkar engagera sig i och lämna någon liten kommentar iallafall,jag har några som är trogna som orkar ge feedback och jag måste säga att det är så mycket roligare att blogga när man får kommentarer,tack till dig som är en trogen kommentar lämnare,jag uppskattar det oerhört *ler*!



Eller är det semester jag behöver..börjar kännas som det iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0