Var ju som sagt på 40 års skiva i lördags,...

img_6807 (MMS)

Var ju som sagt på 40 års skiva i lördags,hade tyvär inte tid att köpa något nytt i god tid,,så sprang in på H&M efter att jag varit och fixat håret,shit tror nog att jag aldrig shoppat i den speedfarten som jag gjorde då.. och att jag ens hittade något så fort som jag gjorde var ju nästintill omöjligt,men jag lyckades *ler*,det hängde ett enda svart fodral i small som jag högg tag i och sprang till kassan med,hann inte ens pröva den..tänkte att det kan ju inte bli värre än att den inte passar och då är det bara att lämna tillbaka den,men jag hade tur,den var perfekt i storlek och jag gillade den,otroligt..kanske ska speedshoppa fler gånger *håller tummen upp*! klänningen jag köpte är den på bilden,ena benet ser väldigt lustigt ut..men  jag får väl skylla på fel vinkel *skrattar*.. ja ja vem bryr sig om konstiga vinklar..!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej syster! du är kanon snygg i kläningen :))

2010-06-08 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0