viktväktandet ligger på is under semestern..

Som jag skrev tidigare så har jag fått dille på olika sallader,det var bara igår som jag åt annat än sallad till lunch här..man blir inte så hungrig i värmen och då passar det perfekt att äta något lätt som en sallad,känns som jag provat dom flesta salladerna och nästan alla är lika bra.

Nu under semestern har det inte blivit att jag följt mitt Viktväkteri men det tar jag tag i när jag kommit hem igen,inte för att jag varit så onyttig precis men det blir ju att man ligger still om dagarna och jäser i solstolen,ja och sen om jag ska vara helt ärlig så tar jag efterrätt varje gång vi äter middag på hotellet,då det erbjuds en jätte efterrätts-buffe,svårt att motstå..aj aj!



Kommentarer
Postat av: Li

Jag tycker du gör helt rätt! När det är semester ska man leva på "må-bra-kontot" och dessutom var du ju grymt duktig här hemma innan och jag är övertygad att du kommer vara lika duktig när du kommer hem och tar tag i det igen- för jag har verkligen fått känslan av att när du vill så kan du =O)

njut av semestern som är kvar nu! =O)

2010-07-04 @ 11:42:01
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0