Pernilla Wahlgren bleknar i jämförelse med Charlotte Perelli!



Gillar den här låten skarpt!
Håller alla tummar och tår att Crucified Barbara går till Globen finalen !!

Men det är klart,ska man tänka på en låt i Meodifesivalen är det ingen vinnarlåt,men den är bra,oerhört bra som en vanlig låt att lyssna på i radion t.e.x.



Pernilla är en riktigt cool mamma men ska jag nu vara elak och jämföra med Charlotte Perelli,så är Pernilla bara i skuggan av henne..har inget emot Pernilla för jag gillar henne men musik och låt mässigt så är Charlotte ljusår längre..varför gjorde jag just en jämförelse med Charlotte ??



Jo,nu vet jag..lyssna bara!!

Kommentarer
Postat av: Li

Jag tänkte på kläderna, därför koppla jag ihop de med varandra =O)

jag fastnar för din blogg för att den är rolig att läsa och sen så tycker jag du sprider sån positiv energi =O)

Men hur jag hittade dig...det kan jag nog faktiskt inte svara på...tror jag googlade efter viktväktar bloggar =O)

hoppas du har en trevlig kväll!

2010-03-06 @ 21:43:16
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0