Anders Bagge tillsammans med min släkting



Rätt roligt,fick höra igår av mamma och pappa att Anders Bagge är tillsamans med våran släkting Sarah Johansson,mamma och pappa satt här igår och skrattade åt alla gamla minnen när vi umgicks,pappa och Gunnar (som Sarahs pappa hette) tippade tillsammans och en av dom gångerna så hade pappa sagt till Gunnar att skriv nu en etta eller om det var en tvåa (minns inta vad pappa sa) på den här raden och då sa Gunnar till min pappa
: Kauno,nej det ska vara den här siffran (vad det nu var för siffra) och så skrev Gunnar det han trodde skulle bli rätt,jo visserligen vann dom lite pengar men hade Gunnar tippat som pappa min sa så hade dom vunnit 400 000 kr och på den tiden var det duktigt mycket pengar (det är det ju även idag).
Nog om det,tyckte det var lite skoj iallafall att Anders funnit Sarah!!


Kommentarer
Postat av: danielle 17 år - danderyd

hejsan svejsan! jag måste bara säga att du är så jäkla tuff för att vara i din ålder (ta inte illa upp, de är en komplimang) du har så cool stil och är på nått sätt så ungdomlig men till en rimlig gräns. dina barn måste vara grymt stolta och malliga för att få ha en sån cool mamma! din blogg är jätte bra, you go girl! haha

2010-03-07 @ 01:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0