Äntligen till träningen

Igår blev det en lång men väldigt trevlig dag ,vi hade planeringsdag på Viking Line.Slutet av dagen när planringsdagen var över så åt & drack vi gott (så räknade inga points igår) så måste nog vara striktare nu i helgen om jag vill att vågen ska visa minus på tisdag..och det är ju självklart att jag vill det.

Igår när jag kom hem så var jag helt slut så för ovanlighetens skull gick jag och lade mig redan kl.21.10 men jag kände bara att jag orkade inte tvinga mig själv att vara vaken,så imorse när jag vaknade så kände jag mig utvilad,skönt!

Idag tänkte jag ta mig i kragen och åka till gymmet och köra ett rejält träningspass,har ju inte haft tid att träna senaste veckan,hm..det har varit så mycket annat som upptagit min tid.



Den här maskinen älskar jag att stå och plåga mig själv på,så det får bli minst en timme på den idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0