Återbesök på Improva

Usch..vilken dålig bloggerska jag varit idag,men har varit iväg hela dagen idag,fy jag är så trött nu så det kryper i hela mig.

I morgon ska jag äntligen på mitt återbesök på Improva Plastikklinik och träffa Magnus Hober (min kirurg),hoppas nu att allt är precis som det ska vara,orkar inte med något strul eller bakslag..då svimmar jag på plats..så håll tummarna för mig !

Efter Improva besöket åker jag ilfart hem och ska göra i ordning lunch till mig,syrran och Domi,kul med lite lunch sällskap,jag ska göra något nyttigt åt oss..eftersom alla vi 3 försöker hålla igen (tror inte vi är ensamma om det precis,det är ju den typiska bikini hysterin som satt igång *blink blink*)

Så kommer inte att blogga förrän på eftermiddagen imorgon.



Funderar du på någon slags plastikoperation,så kan jag varmt rekomendera Improva !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0