Bosatt mig på jobbet

Äntligen fradag!
Känns inte riktigt som helg än,men det är nog för att jag ska jobba ikväll/natt igeen,shit av 5 nätter har jag jobbat 4 snart,ja ja bara att kavla upp ärmarna och köra,men den här veckan känns det mer som att jag bor på jobbet än hemma,så nu börjar det kännas..men är så glad att jag har ett jobb att gå till,så ska inte klaga.

Åkte raka vägen till vår butik och handlade inför helgen,så nu har jag gjort det iallafall och alldeles strax ska jag åka till gymmet för att förbränna lite,sen blir det nog att jag kommer hem för att fredags-städa,behövs nu eftersom jag knappt hunnit med hemmet den här veckan.


Kommentarer
Postat av: Li

vad du är grym som tränar trots att du jobbat så hårt på sista tiden. Och du städa är också en form av träning ;O)

Ha en trevlig helg och tack snälla för att du lämnar kommentarer =O)

2010-03-19 @ 13:52:51
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0