Datalös

Sorry för riktigt dålig uppdatering idag,dagen har helt enkelt bara sprungit ifrån mig...har knappt varit hemma så därför har jag heller inte haft tillgång till min data,booo..iallafall var jag och tränade hårt en timme,har ju inte kunnat träna på exakt en vecka pga.att jag varit sjuk men nu är jag frisk,så bara att köra på som vanligt med träningen,så skönt..äntligen! Efter träningen hem,fort som sjutton och sen raka vägen till jobbet och nu sitter jag här efter en kaotisk dag och inte har jag tillgång till någon data här heller,vilket vi har i vanliga fall,så det känns väldigt ovanligt,booo..I morgon är det dax för vägning igen hos Viktväktarna,shit måste erkänna att jag är smått orolig igen,hm känns inte som jag gått ner något alls hoppas att det bara är en falsk känsla! Efter viktv. imorgon åker jag och tjejerna in till stan med Helena och Rebecka för att shoppa och bara ha en mysig gemensam dag med lunch och fika,måste besöka mitt favvo ställe i Gallerian,åh vad jag längtar efter den bästa glassen i hela stan och det bästa av allt,den är fett och sockerfri! Lovar att ta bilder som jag lägger upp imorgon kväll.Som ni då redan räknat ut så blir det ingen uppdatering förrän på kvällen,så må väl så länge och håll tummarna för mig imorgon bitti då jag ska väga mig! Vad gissar ni på,hur mycket eller lite har jag gått ner? Hela inlägget är skrivet på min Iphone,så med reservation för stavfel.. Puss puss mina underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag! godnatt :)

2010-03-01 @ 23:49:17
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0