Dax för helrenovering

Just nu känner jag mig som jordens ofrächaste människa,booo..dax för helrenovering som börjar imorgon,då ska jag få hjälp med min äckliga utväxt i hårbotten och sen ska jag försöka ta mig tid att åka in till stan för att göra påfyllning av mina skräpiga naglar,alltid en början..sen nästa vecka ska jag försöka få en klipptid hos min frisör Maja på salong Kameleonten,har gått hos Maja i åhh...vad blir det,hm..i 16 år nu,men sista året nu så har jag inte varit hos henne en endaste gång,eftersom min systerdotter Sophia (som pluggade till frisör) har fixat mitt hår,men tyvär så har sötnosen flyttat från Stockholm,booo..så nu är det då inte lika lätt att bli fixad & stylad av henne,jo men nu till saken jag skulle komma till,Maja min frisör har nog undrat rätt duktigt vart jag tagit vägen,eftersom jag varit en av hennes mest trogna kunder sen jag började gå hos henne och sen har vi känt varandra genom våra familjer i 100 år,så att jag bara försvann utan att säga något gör att det känns lite som jag varit..kan man säga otrogen?




Kommentarer
Postat av: Li

låter härligt med en liten renovering, det kanske kan ge en, en xtra puff :O)

Vilken lyx att ha en släkting som sköter håret åt en...

men iofs har man haft en frisör så länge och regelbundet så är det ju nästan som en relation det med :O)

2010-03-07 @ 11:58:02
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0