Go kväll

Nu är jag på jobbet igen,den här veckan blir det intensivt,måndag,tisdag och torsdagnatt men sen är jag ledig fram till onsdag nästa vecka,så då kan man stå ut med några intensiva nätter.Nu sitter jag här och har min lilla fruktstund med apelsiner och äpplen,tur att jag är en äkta frukt lover!! Undrar bara hur mina tänder kommer att se ut av allt fruktsocker när jag blir gammal..men jag kanske har turen att klara mig hoppas jag,har ju faktiskt ALDRIG haft ett endaste ynka hål i mina tänder..inte hittills iallafall och hoppas att jag får fortsätta så !

Kommentarer
Postat av: Li

Själv har man riktiga skittänder och haft så mycket hål att man blir alldeles från vettet då man ska till tandläkaren!

och det är inte smärtan som är värst, utan det svider rejällt i plånnboken. =O(

När du skrev apelsin och äpple så tänkte jag automatiskt fruktsallad...det måste jag göra någon dag =O)

ha det bra i allt jobbande!

2010-03-17 @ 09:08:09
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com
Postat av: Sara!(N)

Men tänk posetivt! Det är bra att äta frukt. Fast kanske inte för mycket. Men det är ju så gott. Särskillt äpplen och många andra....

2010-03-17 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0