Hem ljuva hem



Åh vad skönt att få komma hem,efter en lång dag med både föreläsning och möte,inte för att det är så betungande men det är ju lite annorlunda att bara sitta rakt upp och ner en dag när man inte är så van..men det är ju trevligt med lite annorlunda dagar ibland.Känner inte du emellanåt att vardagen kan bli rätt inrutad med samma rutiner både med jobb och privatliv,det kan jag känna iallafall och då betyder inte det att det är negativt men som sagt ombyte förnöjer.

Ikväll ska min dotter Hanna laga middag,så jag kan bara luta mig tillbaka och slappa eller göra någon annan hemma syssla,hm..vad väljer jag?




Kommentarer
Postat av: Li

åh,föreläsningar suger musten ur en!

tänk om man själv hade en hanna hemma som lagade middag åt en :O)

hoppas du slappar så du orkar ladda batterierna inför resten av din vecka som verkade späckad!=O)

2010-03-09 @ 18:23:15
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0